Prin intermediul acestui serviciu, utilizatorii isi pot face cadouri reciproce cumparand produse de la companiile aflate in parteneriat cu Facebook, precum Target sau Starbucks, doua dintre firmele care au contracte semnate cu reteaua de socializare, contracte de pe urma carora, afacerea lui Mark Zuckerberg castiga un procent din vanzari.

Huffington Post scrie ca acest serviciu a devenit recent "tot mai ciudat", dupa ce mesajul "Give a gift" a inceput sa apara obsedant pe News Feed alaturi de mesajele pozitive pe care cineva le posteaza, precum anuntul ca a nascut, ca a luat examenul de admitere la facultate sau ca situatia medicala este excelenta.

Alexis Kleinman, o jurnalista de la publicatia americana, a postat pe Facebook astfel de mesaje, iar in dreptul lor a aparut inevitabil si mesajul "Give a gift".

Conform celor de la Huffington Post, un cuvant de legatura pentru aparitia acestei aplicatii alaturi de postul de pe News Feed este "felicitari" sau "congratulations", semn ca postarea cuprinde o veste pozitiva.