Era unul dintre marile mistere ale lui Mark Zuckerberg, cofondatorul Facebook

Mark Zuckerberg, cofondator si director executiv al Facebook, a participat vineri, la sediul central al companiei pe care a creat-o, la prima sa sesiune de intrebari si raspunsuri, vorbind despre numeroase aspecte referitoare la reteaua de socializare, dar si despre chestiuni personale.

iIn acest context, miliardarul in varsta de 30 de ani a fost intrebat daca se imbraca in fiecare zi cu acelasi faimos tricou gri.

Zuckerberg a spus ca detine numeroase tricouri gri asemanatoare, precizand ca poarta acelasi gen de imbracaminte pentru ca vrea sa isi simplifice viata.

Potrivit lui Mark Zuckerberg, imbracatul si micul dejun implica luarea unor decizii "stupide", cu care el nu vrea sa piarda prea mult timp.

"Chiar vreau sa imi simplific viata, asa ca trebuie sa iau cat mai putine decizii posibile in legatura cu orice, exceptand modul in care pot sa ma fac util intr-o mai mare masura comunitatii", a spus Mark Zuckerberg.

"Sunt in aceasta postura norocoasa in care trebuie sa ma trezesc in fiecare zi si sa lucrez in interesul a peste 1 miliard de persoane si simt ca nu imi fac datoria daca imi risipesc din energie pe lucruri stupide si frivole din viata mea. Astfel, pot sa imi dedic toata energia pentru a realiza cele mai bune produse si servicii", a mai spus Zuckerberg.

Mark Zuckerberg: Vreau ca reteaua Facebook sa devina la fel de vitala ca energia electrica

Mark Zuckerberg a declarat ca isi doreste ca Facebook sa devina la fel de indispensabila precum electricitatea, precizand ca scopul sau nu a fost niciodata acela ca reteaua de socializare pe care a creat-o sa fie moderna si captivanta.

"Scopul meu nu a fost niciodata acela ca Facebook sa fie cool. Eu nu sunt o persoana cool si nu am incercat niciodata cu adevarat sa fiu astfel. Modelul nostru pentru Facebook nu a fost niciodata acela de a incerca sa facem ca aceasta retea sa fie in mod special captivanta - am vrut doar sa o facem utila", a spus Mark Zuckerberg.

El a vorbit si despre evolutia retelei de socializare, de la infiintarea sa in 2004 si pana in prezent.

Potrivit lui Zuckerberg, la inceputurile sale, Facebook gazduia in mod special scurte mesaje ale utilizatorilor. De asemenea, Zuckerberg estimeaza ca pana in 2020 cele mai multe postari pe Facebook vor fi clipuri video, pentru ca aceste inregistrari ale unor momente din viata utilizatorilor au devenit mai usor de realizat si distribuit.

"Scopul nostru este sa construim ziarul personalizat perfect pentru fiecare persoana din lume. incercam sa personalizam si sa aratam utilizatorilor lucrurile care sunt cele mai interesante pentru ei", a mai spus Mark Zuckerberg.

Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume, avand 1,35 miliarde de utilizatori activi in fiecare luna, fapt care inseamna ca aproape jumatate din populatia conectata la internet la nivel mondial foloseste aceasta platforma macar o data pe luna, dupa cum relata la sfarsitul lunii octombrie publicatia The Wall Street Journal.

Share articol: