Creatorii softului trec acum la nivelul urmator. Aplicatia lor va stii sa recunoasca si alte lucruri, in afara de melodii.

Shazam va fi mai mult decat o aplicatie care ne spune ce melodie se difuzeaza acum de exemplu la radio sau pe plaja. Rich Riley, CEO la Shazam, a declarat pentru Reuters ca softul sau se va extinde pentru a incorpora si alte obiecte, pe langa melodii.

Practic, apasand pe butonul albastru, telefonul va recunoaste obiecte fizice, ca de exemplu un pachet de cereale, si iti va afisa mai multe informatii nutritionale. De asemenea, aceeasi aplicatie poate scana o carcasa de DVD pentru a comanda produsul de pe Internet.

Cei din spatele Shazam isi doresc flexibilitate maxima, iar scopul final este sa atraga cat mai multe companii din domeniul tehnologiei.

Shazam are acum 100 de milioane de utilizatori, a incheiat parteneriate cu Spotify si cu Deezer, si este mereu in top 25 cele mai descarcate aplicatii.

Compania nu si-a prezentat rezultatele financiare, insa este evaluata la 1 miliard de dolari, potrivit Reuters.

Share articol: