Cel mai valoros brand din afara Americii este China Mobile, care se plaseaza pe locul 11 in topul global, cu o valoare estimata la 43,98 miliarde dolari. In Europa, LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy) a ramas cel mai valoros brand corporativ, evaluat la 39,3 miliarde euro, pe locul 12 in top, urmat de Nestlé cu o valoare de 33 miliarde euro, pe pozitia 18, si de AB Inbev cu 29,8 miliarde euro, pe 19.

Apple, Google si Coca-Cola sunt urmate in top, in ordine, de Microsoft (62,3 miliarde dolari), IBM (54,4 miliarde dolari), McDonald's (48 miliarde dolari), Procter&Gamble (47,7 miliarde dolari), Johnson&Johnson (47,2 miliarde dolari), AT&T (44,9 miliarde dolari) si Philip Morris (44,8 miliarde dolari).

"Peisajul brandurilor americane este dominat de sectorul IT& Tehnologie, cel al bunurilor de larg consum si cel al serviciilor financiare, reprezentand 46 din 100 cele mai valoroase branduri din lume. Europa este prezenta in top cu 41 de branduri, brandurile germane clasandu-se pe primele pozitii, iar Asia este prezenta cu 13 branduri corporative", se arata in studiul eurobrand.

Printre brandurile prezente in top se numara si Pepsi (locul 13), Volkswagen (21), Vodafone (23), Samsung (24), Intel (26), Deutsche Telekom (36), Facebook (39), BMW (44), Heineken (45), Red Bull (53), Visa (55), Ford (58), L' Oreal (64), H&M (75), Ikea (77), Danone (85), Colgate (91) si Allianz (99).

Compania austriaca eurobrand, inregistrata la Viena si specializata in servicii de consultanta si evaluare a marcilor si patentelor, a analizat peste 3.000 de firme si brandurile acestora in 16 industrii din Europa, America si Asia.