Rivalitatea dintre cele doua retele dateaza inca din 2008 cand Mark Zuckerberg a incercat sa cumpere Twitter.

Mai marii de la Twitter s-au lansat intr-un atac fara precedent la adresa Facebook: Chloe Sladden, sefa departamentului media al retelei de microblogging sustine ca marele rival nu o ofera o experienta la fel de buna in ceea ce priveste "a imparti cu aproapele" asa cum o face Twitter. Mai mult, Sladden sustine ca Facebook a pierdut razboiul in comunicare.

Cele doua companii sunt intr-o rivalitate dincolo de concurenta financiara: Facebook a dorit sa cumpere Twitter inca din 2008 pentru suma de 500 de milioane de dolari. Cei doi colosi s-au luptat anul trecut pentru preluarea Instagram, castigul fiind de partea companiei fondate de Mark Zuckerberg (pentru un miliard de dolari).

Facebook a mai atacat Twitter inca o data in acest an cand a inceput sa foloseasca # (hashtag) pentru a grupa statusurile cu acelasi subiect. Hashtagul este ca o "marca" inconfundabila a Twitter.
 

Share articol: