Datele mai arata ca, fata de perioada sarbatorilor, masurata in livrarea anterioara, a revenit interesul utilizatorilor pentru stiri. Se remarca, de asemenea, o crestere a intentiei de achizitionare de asigurari pentru casa sau masina.

Totodata, potrivit comunicatului, BRAT a inceput sa livreze informatii legate de limba vorbita de utilizatorii de internet. Astfel, peste 94% dintre ei sunt vorbitori nativi de romana, in timp ce 3,5% sunt vorbitori de maghiara. Alte limbi folosite de acestia sunt germana, rusa si romani.

Livrarea SATI 19, corespunzatoare perioadei de masurare 1 martie - 31 mai, cuprinde rezultate de audienta pentru un numar de 155 de site-uri.

Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor).

Studiul de Audienta si Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT si reprezinta singurul instrument recunoscut de industria media pentru masurarea si evaluarea performantelor in mediul virtual.

SATI a fost lansat in urma cu sapte ani si ofera date despre peste 300 de site-uri si de mobisite-uri, in urma unui sistem complex de cercetare online care reuneste cinci componente: trafic, audienta si caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites si mobile in-app si monitorizare de publicitate (MIPO).