Este vorba despre 1,2 miliarde de dolari pe care compania Match i-a obținut doar datorită Tinder. Suma reprezintă mai bine de jumătate din venitul total de 2,1 miliarde pe care l-a încasat grupul anul trecut. Compania deține și Hinge, OkCupid, dar și Match.com.

Tinder vinde și subscripții care pot fi achiziționate prin intermediul aplicației și care le oferă oamenilor acces la swiping nelimitat și o creștere a vizibilității profilului lor printre userii din apropiere.

Nu este o mare surpriză faptul că Tinder este principala sursă de venit pentru Match, pentru că se menține pe primul loc din acest punct de vedere de câțiva ani buni deja. Totuși, uimitor este faptul că numărul utilizatorilor Tinder continuă să crească. Asta și pentru că echipa din spatele aplicației încearcă tot timpul noi modalități de a-I atrage pe tinerii din generația Z, precum o experiență interactivă Swipe Night, care le permite membrilor rețelei sociale să se conecteze pe baza deciziilor luate atunci când intră în contact cu un conținut interactiv, dar și funcționalități care sugerează „match-uri” pe bază de locație, precum festivaluri de muzică sau zona în care își petrec vacanța de primăvară.

Compania Match se concentrează în prezent și pe localizarea produsului la nivel global, dar și pe promovarea altor branduri din portofoliu. Reprezentanții săi susțin public că încearcă tactici pentru a implementa OkCupid în special în India și că își doresc să se extindă și către Turcia și Israel. Așa că, probabil, tendința de creștere a veniturilor va continua.