Profitul Amazon s-a prăbușit cu 26% în ultimul trimestru de la 2,9 miliarde de dolari la 2,1 miliarde de dolari deoarece compania a băgat foarte mulți bani în a asigura transportul gratuit utilizatorilor și pentru că a investit în businessul de cloud.
Totuși, veniturile companiei au crescut cu 24% la 70 de miliarde de dolari în acest trimestru, ceea ce înseamnă că firma a făcut afaceri de 23 de miliarde de dolari în fiecare lună.
ț=

Prețul acțiunilor a scăzut cu 7%. Chiar și așa, lucrurile par să meargă în direcția bună deoarece Amazon preconizează că va înregistra venituri între 80 și 86,5 miliarde de dolari în următorul trimestru, adică cu 11% sau cu 20% mai mult decât trimestrul patru al anului trecut, informează The Guardian.

Compania a cheltuit 800 de milioane de dolari pe livrări în lupta cu Walmart, iar costurile cu livrările au crescut cu 46% la 9,6 miliarde de dolari. Rezultatul bun din trimestrul al treilea cuprinde vânzările de Prime Day, un eveniment de shopping pentru membri Amazon Prime. Acest eveniment a fost mai mare decât Black Friday și decât Cyber Monday combinat.