Cercetari realizate pe obiceiurile de consul a 25 de milioane de utilizatori ai internetului din intreaga lume scot la iveala faptul ca un sfert dintr-o ora petrecuta pe net este dedicata retelelor de socializare.

Shoppingul online, divertismentul si retelele de socializare se afla pritre cele mai cautate pe internet de utilizatorii din intreaga lume. Studii realizate pe 25 de milioane de "navigatori" din intreaga lume arata ca americanii sunt cei mai dedicati socializarii, in timp ce britanicii sunt campioni la cumparaturile online.

10% dintre internautii din Regatul Unit isi dedica cea mai mare parte a timpului shoppingului, comparativ cu 9% dintre americani si 6% dintre australieni. Numai anul trecut de Craciun s-au "consumat" 370 de milioane de ore in cautarea cadourilor in Marea Britanie, cu 24% mai mult timp decat intr-o luna obisnuita.


Retelele de socializare sunt cele mai populare in Statele Unite, 15 minute dintr-o ora dedicand americanii acestei forme de petrecere a timpului liber pe internet. Australienii petrec 14 minute pe Facebook sau Twitter, in timp ce britanicii doar 13 minute dintr-o ora.

Australienii sunt cei mai mari consumatori de stiri, 6% din totalul timpului petrecut pe internet fiind dedicat site-urilor de stiri, britanicii dedicand doar 5% din timp, iar americanii doar 4%.

Share articol: