Vineri, 21 noiembrie, nume grele din industria jocurilor vin la How to Web – Game Development Track pentru a discuta despre dezvoltarea de aplicatiilor cu milioane de utilizatori. Bilete Early Bird sunt disponibile online la http://2014.howtoweb.co/tickets/ pana joi, 13 noiembrie.

Realizat in colaborare cu Romanian Game Developers Association (RGDA) cu sprijinul King, Mobility Games si Ubisoft, evenimentul aduce dezvoltatori de jocuri, product manageri si entuziasti care vor invata din experienta profesionistilor in domeniu si vor intelege mecanismele din spatele titlurilor de succes la nivel global, ascultand exemple concrete de bune practici si studii de caz.

Mathieu Muller (Field Engineer Unity Technologies) va vorbi despre Unity 5, un motor puternic de randare ce contine un set de instrumente intuitive care iti permit crearea de continut interactiv 3D si 2D de calitate, mai usor, mai repede si mai eficient. In prezentarea sa, Mathieu va vorbi despre usurinta dezvoltarii unui GUI, a crearii unui shader si a combinarii surselor audio, despre cum scenele pot arata mai bine folosind noul sistem de iluminare globala, despre rapiditatea aplicatiilor si cresterea productivitatii echipei prin utilizarea noilor instrumente de profiling si a serviciilor cloud oferite de Unity 5.

Despre PR & marketing in industria dezvoltarii de jocuri va vorbi Agnieszka Szostak  (Fondator PR Outreach si antreprenor cu o experienta impresionanta in dezvoltarea de campanii de comunicare), si va ajuta participantii la eveniment sa inteleaga care sunt asteptarile jurnalistilor de profil.

Vlad Micu (Head of Studio, Critical Force Entertainment) va impartasi bunele practici si lectiile invatate din experienta dezvoltarii propriului startup in industria de gaming, companie care s-a bucurat de succes numai dupa o serie de esecuri, incluzand faptul ca nu a reusit sa monetizeze in mod adecvat un joc cu o audienta uriasa. In prezentarea sa, Vlad va oferi sfaturi despre cum iti poti dezvolta (sau reorganiza) studioul, chiar si dupa ce jocurile tale au fost descarcate de milioane de utilizatori si ai un venit care iti asigura sustenabilitatea.

Etapele prin care trebuie sa treaca un joc, de la idee, validarea conceptului, prima versiune care poate fi jucata, adaugarea functionalitatilor, versiunea Beta si lansarea finala, vor fi aduse in discutie de Dan Olthen, Producator al jocului Game of Thrones la Bigpoint Gmbh, putand fi puse in aplicare atat in startup-uri, cat si in echipe de peste 50 de persoane. 

Nu in ultimul rand, provocarile tehnice pe care le poti intampina atunci cand dezvolti un joc 3D pentru iOS si Android vor fi abordate in detaliu de Roberto Mangiafico (CTO Bad Seed Entertainment), care va trece in revista solutiile pe care le-a identificat in dezvoltarea jocului Sleep Attack pentru eficientizarea proceselor de randare, memorie si imbunatatire a performantei.

Agenda completa, precum si lista invitatilor si a subiectelor abordate de acestia sunt disponibile online pe site-ul evenimentului la http://howtoweb.co/gaming, iar bilete Early Bird cu preturi incepand de la 69 EUR pot fi achizitionate pana joi, 13 noiembrie, la  http://2014.howtoweb.co/tickets/

How to Web – Game Development Track face parte din How to Web Conference 2014. Ajunsa la cea de a cincea editie internationala, conferinta propune in acest an un format mai complex, cu 4 track-uri despre tendintele viitorului & antreprenoriat, product management, dezvoltarea de jocuri si investitiile de tip angel, care abordeaza in profunzime subiecte specifice. In paralel, va avea loc si cea de a treia editie Startup Spotlight, competitie si program de mentorat cu premii in valoare totala de 20.000 USD pentru cele mai performante 32 de startup-uri in tehnologie din Europa Centrala si de Est.