Astfel, în curând utilizatorii vor putea vedea conținut video de pe aceste două platforme direct în căutări, fără să mai fie nevoie să intre în aplicații. Funcția este testată deja pe un număr limitat de utilizatori de mobil și afișează rezultatele într-un carusel distinct numit „Short videos”, imediat sub secțiunile „Top stories”, „Top results” sau „Twitter results”.

Așadar, odată ce utilizatorii deschid un video de pe Instagram/TikTok din bara de căutare, aceștia vor fi redirecționați către un preview web al platformei respective, în motorul de Search. În viitor Google va adăuga, cel mai probabil, noi termeni de căutare și mai multe formate video.

Încă nu se știe momentul exact când această funcționalitate va ajunge la mai mulți utilizatori. Instagram și TikTok sunt, însă, în topul tendințelor în online și se pare că și alte mari companii vor să profite de pe urma conținutului publicat pe aceste platforme. Cu atât mai mult cu cât acestea atrag în special tinerii, care au devenit extrem de atașați de ele. 

_________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: