"Pentru ca ne place de tine. Primesti o bautura gratis daca iti place de noi pe Facebook sau Twitter", scrie pe un afis aflat langa casa de marcat a Cafe Javasti din Seattle, potrivit Seattle Times, citat de Mediafax.

Magazine de colt de strada, restaurante, baruri ai cafenele se dau peste cap pentru a atrage armate cat mai consistente de fani pe retelele de socializare. Concursuri, reduceri de preturi sau campanii care ofera bunuri si servicii gratis, antreprenorii nu se dau inapoi de la nimic pentru a-l convinge pe client sa apese pe un buton.

"Un buton puternic pe niste site-uri foarte puternice", noteaza editorialul publicat de Seattle Times.

Pentru omul de rand, ofertele par de multe ori prea bune pentru a le refuza, astfel ca pe profilul personal de Facebook sau pe canalul de Twitter se strecoara mesaje transmise de diverse business-uri, cu indicatia subliminala ca prietenului tau ii place marca respectiva sau a fost multumit de serviciile prestate.

Numarul de fani devenit un instrument puternic de marketing intr-o perioada marcata de o competitie tot mai dura a companiilor pentru atentia clientilor.

Camera de Comerţ din Seattle ofera celor 2.200 de firme asociate, majoritatea intreprinderi mici, finantare pentru o campanie de social media pe luna.