Celebrul joc Candy Crush Saga stabileste un record impresionant - jucatorii au cumparat in aplicatie in valoare de 1.3 miliarde de dolari pe parcursul lui 2014! Compania care a creat Candy Crush, King Digital, a strans in total 2.4 miliarde de dolari anul trecut (pentru toate aplicatiile create), o crestere cu 20% fata de 2013.

Conform raportului financiar al celor de la King Digital, Candy Crush Saga a avut in medie 9.8 milioane de utilizatori platitori pe luna in 2014 si o medie de 20.21 de dolari cheltuiti in aplicatie, scriu cei de la The Guardian.

Lansarea Candy Crush Soda Saga din luna noiembrie, ultimul joc din serie, a oferit un salt si mai mare. Vestea buna pentru compania britanica, King Digital, este ca veniturile din ultimul trimestru al anului 2014 au provenit doar in proportie de doar 45% din jocul Candy Crash Saga, spulberand astfel temerile dependentei de aceasta aplicatie, cea a facut ca actiunile companiei sa creasca cu 18% dupa anunt.