Vezi comunicatul oficial

eMAG inregistrat pana la ora 13:00 comenzi de 15,4 milioane de euro in Bulgaria si Ungaria de Black Friday, dublu fata de anul trecut. Lansat de eMAG la nivel international, pornind de la experienta din Romania, Black Friday a ajuns un fenomen social si in tarile vecine.

„Am lansat Black Friday in Bulgaria acum doi ani si in Ungaria anul trecut si deja evenimentul a ajuns la nivelul de fenomen social national, intr-un timp mai scurt fata de asteptarile initiale. Clientii din international asteapta Black Friday si au venit in numar record pe site de la prima ora a diminetii. Am preluat evenimentul lansat de catre eMAG in Romania si l-am exportat cu succes in tarile vecine", a declarat Sorin Ionescu, VP International Business Development Director.

eMAG Black Friday Bulgaria

„Continuam sa surprindem cu fiecare Black Friday pe care il organizam in Bulgaria. Anul acesta am depasit in doar 4 ore volumul de vanzari generat anul trecut in tot evenimentul”, a declarat Radu Ilinof, country manager Bulgaria.

Trafic si vanzari la ora locala 13:00
in site si in aplicatia de mobil s-a inregistrat un varf de 130.000 clienti simultan
40% dintre vizite sunt facute de pe terminalele mobile.
De la startul Black Friday Bulgaria de la ora 07:28 si pana acum, s-au comandat 120.000 produse.
in 3 ore de la startul evenimentului, eMAG a depasit nivelul total de vanzari de anul trecut.
Valoarea totala a vanzarilor inregistrate este de 8,4 milioane de euro, dublu fata de cele inregistrate in 2014.
45 de comenzi pe secunda in primele 4 minute

Cele mai populare produse in Bulgaria:
Comenzile inregistrate pana la ora 13:00
7.200 televizoare
5.500 telefoane mobile
6.000 produse de ingrijire personala
12.000 electrocasnice mici

in premiera pentru piata din Bulgaria, eMAG a oferit clientilor autoturisme. Pana la ora 13 au fost confirmate 5 comenzi.

eMAG Black Friday Ungaria

„De Black Friday, eMAG a devenit destinatia numarul unu de cumparaturi pentru maghiari. Am avut un record de 150.000 de clienti simultan in site”, a declarat Andrei sercanean, country manager Ungaria.

Trafic si vanzari la ora locala 13:00
in site si in aplicatia de mobil s-a inregistrat un varf de 150.000 clienti simultan.
Pana la ora 13:00, s-au inregistrat in total peste 1 milion de vizite, cu peste 50% mai mult decat anul trecut.
Peste 40% dintre vizite sunt facute de pe terminalele mobile.
De la startul Black Friday Ungaria de la ora 07:52 si pana acum, s-au comandat 111.000 produse.
Valoarea totala a vanzarilor inregistrate este de 7 milioane de euro, dublu fata de cele inregistrate in 2014 (pana la aceeasi ora).
50 de comenzi pe secunda in primele 4 minute de la start.

Cele mai populare produse in Ungaria:
Comenzile inregistrate pana la ora 12:00
4000 televizoare
5000 telefoane mobile
4000 de tablete
3000 parfumuri
2500 de placi, perii si uscatoare de par

Cel mai scump produs cumparat pana la aceasta ora: 11.800 euro, un autoturism Citroen C4 CACTUS PT82 SHINE

Foto: Cristian Munteanu

Share articol: