Cercetatorii americani care au condus un studiu privind audientele posturilor de televiziune au ajuns la concluzia ca retele de socializare precum Facebook influenteaza cifrele acestora.

Studiul Nielsen precizeaza ca in prezent este o legatura stransa intre retele de socializare si audientele posturilor de televiziune, informeaza Los Angeles Times.

Aproximativ 49 la suta dintre femeile chestionate, si 43 la suta dintre barbati, au mentionat ca au inceput sa urmareasca un anumit show de televiziune dupa ce au vazut post-uri ale prietenilor lor pe Facebook.

In ce priveste Twitter, 16 la suta dintre barbati au inceput sa urmareasca anumite emisiuni dupa ce au vazut postari pe reteaua de socializare si 14 la suta dintre femei.

Conform cercetatorilor, Facebook influenteaza mai mult audientele televiziunilor decat chiar pareri ale specialistilor, vedetelor de televiziune sau chiar promo-uri ale posturilor tv.

Cei mai multi dintre cei care incep sa urmareasca show-uri datorita retelelor de socializare au intre 18 si 34 de ani.

Cei de la Nielsen chiar au sfatuit posturile de televiziune sa ofere cat mai multe cai de comunicare pe retelele de socializare pentru a avea audiente mai bune, scrie agentia de presa Mediafax.