Neintelegerile au aparut datorita pretentiilor companiei americane de a realiza abonamentele prin propria platforma, astfel incat sa aiba acces la datele despre clientii Financial Times si sa beneficieze de 30% din incasari. Reprezentantii celor doua companii au negociat timp de cateva luni, insa in nu au reusit sa ajunga la un acord.

Lansarea tabletei iPad acum un an si jumatate a condus la aparitia unui important segment de piata pentru abonamentele Financial Times, generand 25% din vanzari. Abonamentele online la FT au avut o crestere de 34% ajungand la un total de 230.000 abonati, iar 22% din traficul FT.com si 15% din noile abonamente au provenit de pe dispozitive mobile.

Apple a lansat la inceputul acestui an propriul serviciu de acces pe baza de abonament la reviste, ziare, filme si muzica, dar nu a avut suportul marilor publisheri. Retragerea din App Store are loc in contextul unei iminente lansari in septembrie sau octombrie a unei aplicatii FT pentru sistemul de operare Google Android, disponibil pe multe smartphone-uri si tablete printre care si Samsung Galaxy Tab, principalul concurent Apple.


Sursa: reuters.com


Citeste si:

Apple, dat in judecata pentru incalcarea drepturilor la viata privata

iPad 3 este deja in productie

Apple reuseste sa interzica vanzarea in Europa a tabletelor Samsung Galaxy Tab 10.1