Cumparaturile facute pe internet prin site-urile specializate pot fi pline de capcane la tot pasul.

Daca unii s-au trezit ca au primit altceva acasa in locul produsului cumparat on-line, altii au aflat ca trebuie sa plateasca in plus o suma importanta. Rareori se intampla insa ca un client sa se trezeasca acasa cu o factura uriasa pentru un produs pe care nici macar nu l-a cumparat din partea unei companii unde nu are cont.

Asa a patit Ken Fisher, autor si detinatorul site-ului de tehnologie ArsTehchnica.com. Acesta a primit din partea celor de la eBay UK un email prin care a fost instiintat ca tocmai a achizitionat 500 de lumini LED in valoare de 13.000 de dolari. Cetatean american, Ken Fisher a trimis email care eBay UK prin care i-a informat ca o eroare a fost comisa, in care un utilizator a reusit sa se inscrie pe eBay UK folosind adresa lui Ken de Gmail si sa achizitioneze fara a fi confirmata aceasta adresa de mail produsele in valoare de 13.000 de dolari.

Dilema a devenit mai mare odata cu raspunsul primit de acesta din partea companiei, in care i s-a explicat ca site-ul este construit pe adrese unice de mail, iar daca el a renuntat la respectiva adresa si altcineva a devenit posesorul acesteia, asa s-ar fi putut naste o confuzie. Raspunsul, extrem de confuz a fost urmat, povesteste acesta, de o noua serie de emailuri si incheiat cu un mesaj din partea eBay UK in care Ken a fost rugat sa contacteze vanzatorul initial si sa-si ceara scuze pentru greseala comisa si ca nu poate sa cumpere acele lumini.

"Ma tem ca nimeni nu este atent la ceea ce spun. Nu mi-am facut acest cont. Nu am nimic in comun cu acest cont. Nici macar nu locuiesc in UK si nu folosesc eBay. Nu ma voi loga pe un cont pe care nu eu l-am facut sa comunic cu un vanzator. Nu am nimic in comun cu aceasta tranzactie si niciun interes sa rezolv eu personal confuzia. Din cate inteleg eu, problema este la voi, nu la mine.", le-a raspuns acesta.

Share articol: