Cel care s-a ocupat de acest aspect a fost unul dintre managerii de top ai Google, care susține că dorința lor a fost aceea de a simplifica puțin căutarea, în așa fel încât oamenii să poată să găsească ceea ce caută mult mai rapid și mai ușor. „Pentru mine e o gură de aer proaspăt!”, a spus acesta.

„Regândirea designului vizual al unui produs precum Google Search este un proces extrem de complex, mai ales dacă ținem cont de cât de mult a evoluat motorul de căutare. Nu mai organizăm doar informațiile web, ci toate informațiile din întreaga lume. Am început prin a sorta și a ierarhiza pagini web, însă acum există o diversitate atât de mare în ceea ce privește tipurile de conținut și informațiile existente online, încât trebuie să ne asigurăm de o funcționare cât mai eficientă”, a mai adăugat acesta.

La ce ne putem aștepta de la aceste schimbări? Potrivit companiei, noul design va fi bazat pe câteva îmbunătățiri majore, la diferite niveluri. Prima dintre ele a vizat facilitarea citirii textului de către utilizatori, astfel că acesta va deveni mai mare și mai vizibil. În acest mod, ochiul uman va putea scana și înțelege rezultatele mult mai rapid.

Un alt scop este acela de concentrare direct pe informația prezentată, nu pe designul în sine și pe alte elemente care ar putea atrage atenția de la esență. Totul se învârte în jurul simplificării experienței, iar asta se va traduce și într-un fundal neutru și cu accente de culoare, acolo unde este considerat necesar.

În același timp, însă, compania și-a propus și ca noul design să rămână distinctiv pentru ceea ce înseamnă Google, în general, în așa fel încât motorul de căutare să poată fi identificat imediat. 

__________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: