De la eveniment nu lipsesc nici autorii celor mai cunoscute virale, care au avut un succes urias anul trecut.

La Bucuresti se fac ultimele pregatiri. 1500 de invitati din opt tari vor participa la dezbateri.

''Vom avea sesiuni de discutii cu cei de la Google, Yahoo, Microsoft, Skype. Toti acesti oameni sunt aici. In total vom avea peste 40 de ore de continut si peste 80 de vorbitor", spune Dannos Tsakalos, marketing manager.

Vor urca pe scena si cei de la Facebook, dar si diverse celebritati autohtone care vor vorbi despre impactul pe care l-a avut internetul asupra carierei lor. La seminarii se va discuta si despre cele mai tari campanii on line, cum ar fi viralul TNT.

Sau alte reclame care s-au transformat in hituri peste noapte. La ICEE FEST romanii pot invata si despre fenomenul YouTube direct de la oameni care au reusit. Unul este Mihai Holhosh.

"Am ajuns undeva la 260 de mii de abonati si la 90 de ani de material total vizualizat", a declarat Mihai Holhos - Doza de Has.

Mikey are 32 de milioane de vizualizari, iar hobby-ul lui s-a transformat acum intr-un job pe care-l ia in serios. Nu vor lipsi discutiile despre industria aplicatiilor si a jocurilor. O piata de miliarde de euro, neatinsa de criza, dezbatuta si ea pe larg la ICEE FEST joi si vineri.