Funcția „checkout” va permite utilizatorilor să cumpere un produs pe care îl găsesc promovat pe Instagram, fără să mai fie nevoiți să iasă din aplicație.

Astfel, fiecare pagină de produs care este promovată în aplicație va avea un buton numit Checkout on Instagram.

Apăsând pe acest buton, utilizatorul va avea diferite opțiuni se selectat, pentru a cumpăra produsul. Poate alege culoarea și măsura potrivită, apoi va putea plăti online fără să fie nevoie să iasă din aplicație.

Datele personale, printre care numele, adresa de e-mail, adresa de livrare și detaliile legate de plată vor trebui introduse doar prima dată când este folosită funcția checkout.

După prima achiziție prin intermediul aplicației, toate datele vor fi salvate automat și vor putea fi folosite la următoarele cumpărături.

Un alt avantaj al acestei funcții este că permite urmărirea livrării tot direct din aplicație.

Deocamdată funcția este disponibilă doar pentru utilizatorii din Statele Unite și este în versiunea beta.

Mai multe branduri vor putea vinde prin intermediul acestei funcții, printre care Adidas, Dior, Burbery, H&M, Nike, MAC Cosmetics, Prada și Zara.


Urmărește știrile zilei, pe ProTV Plus: