Potrivit NBC News, noua aplicație se va numi Reels și va fi disponibilă de luna viitoare în peste 50 de țări, iar pentru început va fi lansată în Statele Unite.

Reels va putea fi accesată printr-o iconiță specială de pe Instagram. De asemenea, utilizatorii vor putea posta conținutul creat pe Reels pe contul lor public de Instagram, în feed sau pe Instagram Explore.

Cu ajutorul Reels, utilizatorii Instagram vor putea realiza clipuri de 15 secunde, acompaniate de un fundal muzical, iar apoi vor putea posta online clipul creat.

Postarea poate fi făcută publică sau poate fi trimisă doar anumitor persoane, prin mesaj direct pe Instagram. Această opțiune este o diferență esențială față de TikTok.

TikTok a devenit deja un fenomen global, la mare concurență cu Snapchat și Instagram, atrăgând mai ales utilizatori foarte tineri.

Aplicația este însă controversată, din cauza suspiciunilor privind legăturile celor care au creat această platformă cu guvernul chinez, pentru care ar putea face spionaj sau colectare ilegală de date personale.


Urmărește emisiunile tale preferate pe ProTv Plus: