„Am implementat recent o politică referitoare la interzicerea reclamelor care se referă la coronavirus și care au rolul de a stârni panica și îndeamnă la acțiuni precum realizarea de provizii, obținerea unui remediu sau garantează împotriva infectării”, a transmis compania.

Declarația vine la mai puțin de o lună după ce gigantul a anunțat că va recurge la înlăturarea dezinformării referitoare la noul coronavirus atât de pe platforma Facebook, cât și de pe Instagram. La vremea respectivă, reprezentanții au precizat că nu vor accepta conținut referitor la metode înșelătoare de prevenție sau afirmații înșelătoare, dar nu au specificat atunci că măsura se referă și la publicitatea de pe aceste platforme.

Facebook adoptă o poziție similară și atunci când vine vorba despre conținutul anti-vaccinare. Anul trecut, compania a transmis că va șterge grupurile dedicate acestui subiect și paginile recomandate de membrii acestora și nici nu va permite targetarea utilizatorilor pe baza unor termeni din această sferă.

Recent, platforma Facebook a fost criticată și pentru dezinformările din campaniile politice, iar reprezentații și-au justificat politicile prin argumentul că „oamenii ar trebui să-I poată asculta pe cei care vor să-i conducă”.

Pe lângă actualizarea politicilor de conținut, Facebook și-a anulat și participarea la câteva evenimente importante, ca un efect al situației generate de coronavirus.