Instagram schimbă, din nou, felul în care arată aplicația, iar utilizatorii vor începe să vadă tot mai des Reels. 

Rețeaua de socializare pariază puternic pe Reels și plănuiește să transforme funcția în noul punct de atracție al Instagram. Astfel, clipurile din secțiune vor fi mutate în partea de sus a paginii și vor primi un tab dedicat, lucru care spune foarte multe despre prioritățile companiei

Aceasta este cea mai mare schimbare de design din 2016 încoace, iar prima modificare majoră pe care o vor remarca utilizatorii este aducerea în centrul ecranului a butonului Reals, în vreme ce butonul dedicat încărcării fotografiilor în feed va fi mutat în colțul din dreapta sus. Un nou tab care va apărea este cel de Shopping.

Instagram va inaugura și o nouă interfață pentru cameră ce le va permite oamenilor să selecteze conținutul pe care vor să-l creeze, dintr-un meniu glisant. 

Alăturarea Reels și a tabului de shopping indică direcția pe care Instagram vrea să meargă mai departe, încercând să monetizeze cât mai mult o platformă care, până acum ceva vreme, era considerată cea mai cool de pe piața de tehnologie. 

Instagram a lansat Reels, răspunsul său la popularitatea masivă a TikTok, dar nu a reușit să-și atingă scopul și nu a fost neapărat foarte bine primit în rândul utilizatorilor. Una dintre principalele sale probleme este aceea că nu este un portal de sine stătător, ci le apare oamenilor în feed și în tabul Explore. 

_________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: 

Share articol: