Vesele, interesante si fara multe hashtag-uri, asa trebuie sa arate postarile pe Twitter pentru a atrage atentia. Daca se respecta aceste trei reguli, "followerii" pot fi cu pana la 30% mai multi decat cei ai unui cont in care postarile abunda de egocentrism si remarci morocanoase.

Followerii sunt 'moneda forte' a retelei Twitter. Tocmai de aceea trebuie avuta grija de continutul postarilor. Acestea pot duce la 'falimentul' unui cont sau la profitabilitatea acestuia.

Profesorul Eric Gilbert, conducatorul echipei care a realizat studiul a pus la punct si "Tweet reading difficulty index", un glossar de termeni care garanteaza succesul unei postari pe Twitter. Gilbert sustine ca rezultatele la care a ajuns alaturi de colegi sunt cu atat mai interesante cu cat, dupa cunostinta sa, nu s-a mai facut un astfel de studiu aprofundat despre a doua cea mai populara retea de socializare.

Cercetarea facuta de oamenii de stiinta din Atlanta a fost facuta pe 500.000 de postari facute de 500 de utilizatori ai retelei de microblogging pe parcursul a 15 luni. In urma studierii acestora s-a ajuns la o lista cu 2.800 de termeni care pot face dintr-un tweet o reusita sau un esec.