Un mare lanț de optică din România oferă cetățenilor bani pentru a-și cumpăra o pereche nouă de ochelari, dar și consultații gratuite. “Rabla la ochelari” a adunat în prezent peste 25.000 de români în magazine.

Dacă porți ochelari și ai început de ceva timp să te confrunți cu vedere încețoșată, dureri de cap, amețeli, somnolență, ochi oboșiți și clipit abundent, este timpul să îți iei o pereche nouă de ochelari. Nu trebuie să amâni! Știm cu toții că este costisitor să treci pe la medici și să-ți cumperi rama și lentilele potrivite, mai ales că perioada pandemiei a afectat multă lume din punct de vedere financiar, însă în astfel de situații, Lensa vine în ajutorul tău! Nu te teme să faci schimbarea, pentru că banii nu vor mai fi o problemă!

Lensa îți oferă șansa să te reînnoiești fără să cheltui prea mulți bani! Prin Programul “Rabla la ochelari” Lensa.ro vrea să lași în magazine, în perioada 1 Septembrie - 31 Octombrie 2020, vechea ta pereche de ochelari în schimbul căreia vei primi până la 500 de lei pentru a-ți achiziționa un nouă. 

Programul “Rabla la ochelari!”, ajutorul tău de nădejde!

În cadrul acestui program, persoanele care vin in showroom-urile Lensa vor primi pana la 500 RON in schimbul perechii vechi de ochelari. Suma se va oferi sub formă de reducere la achiziția unei noi perechi de ochelari de vedere. Se va putea aplica o singură reducere pe comandă.

A te naște sănătos este o întâmplare, a-ți păstra sănătatea este o alegere.

Lensa a descoperit printr-un studiu realizat anul trecut, pe un eșantion de 6.000 de respondenți, că mai mult de 70% dintre români nu merg la timp la consultațiile oftalmologice sau de determinare a dioptriilor, deși peste 50% din români au nevoie de corecție. Cercetarea a fost demarată de la premiza că, deși văzul este cel mai important simț, românii nu sunt preocupați suficient de aspectul prevenției sau al corecției la timp.

"Vedem în rândul românilor o preocupare în creștere atât pentru domeniul fashion, dar și pentru un stil de viață mai sănătos. Cu toate acestea, preocuparea de a avea o vedere perfectă nu este încă la același nivel. Atât timp cât înțelegem că la birou folosim un anumit tip de încălțăminte, iar în timpul activităților sportive un alt tip, ar trebui să aplicăm și aceleași reguli cu ochelarii – să folosim ochelari noi, performanți și mai ales adaptați activităților diverse. În special cei ce depind de ochelari nu ar trebui niciodată să stea fară o pereche de rezervă. Este o investiție obligatorie, care face diferența", este de părere Florin Niță, marketing manager la Lensa.ro. 

Peste 25.000 de români au profitat de Programul “Rabla la ochelari” și s-au bucurat de o nouă achiziție în timp util, semn că cetățenii sunt interesați de sănătatea vederii lor.

Cu ce probleme se confruntă cel mai des purtătorii de ochelari

Dacă ești purtător de ochelari, vei ști cu siguranță că situațiile de mai jos sunt unele dintre cele mai frecvente întâmplări cu care te poți confrunta. Lensa vine în sprijinul tău prin programul “Rabla la ochelari” pentru a combate următoarele situații:

  • ruperea neașteptată a perechii vechi de ochelari, în condițiile în care nu există o altă pereche de rezervă
  • purtarea unor rame vechi și deteriorate ce produc alergii, zgârieturi sau presiune excesivă pe nas și urechi
  • purtarea de ochelari cu lentile ce nu mai corespund dioptriilor actuale, ce rezultă în vedere încețoșată sau dureri de cap și amețeli purtarea de ochelari cu lentile zgâriate sau mătuite, ce nu mai oferă acuitate vizuală optimă
  • aspectul estetic – purtarea de rame ce nu se (mai) potrivesc cu stilul și personalitatea purtătorului

Consultații gratuite în magazinele fizice

Cei care aleg să își facă achiziții din magazinele fizice Lensa, vor avea parte de determinarea gratuită a dioptriilor în sprijinul programului “Rabla la ochelari”, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.

Lensa a realizat anul trecut peste 10.000 de consultații optometrice gratuite, iar anul acesta estimează o depășire semnificativă a acestei cifre.

Consultațiile se pot programa online pe www.Lensa.ro și sunt realizate în cele 6 showroom-uri Lensa din București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și Craiova. 

Această activitate, care continuă și în 2020, se îmbină perfect cu programul “Rabla la ochelari” – scopul lor fiind același, de educare și conștientizare.

Cum alegem corect lentilele și ramele?

Lentilele de vedere sunt produse extrem de complexe, ce pot corecta majoritatea viciilor de refracție. Alegerea lentilelor pornește de la nevoia specifică a purtătorului, lucru care se întâmplă în cadrul unei discuții individuale cu specialiștii din showroom-urile Lensa.

Astfel, lentilele se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar și de tipul de viciu de refracție (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a 2 perechi de ochelari, de distanță și de aproape).

Cele mai populare lentile sunt cele ale mărcilor Essilor, Hoya, Polarizen și Zeiss.

Ramele ochelarilor oferă în ziua de azi opțiuni nelimitate pentru confort, pentru reflectarea personalității și pentru adaptarea la diversele tipuri de activități (sport, citit, condus, lucru la calculator).

Atât în showroom-ul Lensa, cât și pe www.Lensa.ro, clienții pot alege dintr-o gamă variată de modele de ochelari de vedere, ochelari de soare sau lentile, dar și dintr-un mix de brand-uri, printre care Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid.

Brandul românesc Lensa este deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șapte ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.

Lensa.ro este o afacere mare care își propune ca la sfârșitul anului 2020 să numere o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. În anul precedent, cel mai mare magazin de optică din România a numărat o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro.

Share articol: