Potrivit Gizmodo, design-ul acestor butoane va fi radical schimbat. Noile variante vor fi mai colorate, pe un fundal albastru intens, astfel incat vor fi mult mai vizibile decat cele folosite acum.

Conducerea Facebook anunta ca noile butoane au fost deja testate si utilizatorii au fost multumiti, aparand o crestere a numarului de LIKE si SHARE.

 

 

Noile modele vor fi disponibile in cateva saptamani pentru toti utilizatorii, modificarile facandu-se automat, scrie blogul Facebook.

Butonul LIKE este folosit atunci cand cineva apreciaza un articol, in timp ce SHARE da posibilitatea utilizatorului sa adauge si un comentariu atunci cand posteaza un articol sau o poza pe contul sau de Facebook.

 

 

In plus, SHARE lasa utilizatorul sa decida cine va vedea materialul distribuit: doar prietenii, un anumit grup, sau o anumita persoana.

Dupa cum se vede in noua varianta a butoanelor, dispare celebrul deget orientat in sus de la LIKE, acesta fiind inlocuit cu logo de la Facebook (f) pe un fundal albastru.

Facebook va introduce de asemenea alaturarea butoanelor LIKE si SHARE, in speranta ca astfel vor fi si mai des folosite.