Rețeaua de socializare a prezentat, prin Mark Zuckerberg, la celebrul eveniment anual F8, o nouă versiune a aplicației, denumită FB5.

Facebook va pune de acum încolo accentul mai mult pe grupurile din rețea, acolo unde se regăsesc 400 de milioane de utilizatori.

Cu un design modern si proaspăt, așa cum a fost descris de către Zuckerberg, Facebook renunță la identitatea vizuală veche și propune chiar și o schimbare de logo.

„Aici nu mai este vorba despre dezvoltarea unor noi funcții, ci despre schimbarea modului în care compania este condusă astăzi. Știu că în acest moment nu avem cea mai bună reputație în privința intimității datelor, dar sunt hotărât să începem un nou capitol în această privință”, a declarat Zuckerberg.

Alături de un redesign important, Facebook va mai lansa în 19 țări opțiunea Secret Crush, dezvoltată sub cupola Facebook Dating, o platformă internă similară cu Tinder.

Și Facebook Messenger va avea parte de noutăți, printre care o variantă Light, care va ocupa mai puțin spațiu pe telefon, sub 30MB, dar și una pentru Desktop.

Mai mult, Facebook Messenger va deveni mult mai sigur de acum încolo, pentru că va fi criptat integral.