Cum poti detine controlul asupra reputatiei in motoarele de cautare si evenimentele care au influentat evolutia Search Engine Marketing in ultimul an sunt doua dintre temele care vor fi dezbatute intens

SEM Days va avea loc pe 24 si 25 septembrie la Bucuresti si va aduce in fata publicului specialisti de renume din Statele Unite ale Americii, Marea Britanie si Romania, care vor dezbate schimbarile produse in online in ultimul an. Vor fi 2 paneluri, 9 prezentari si 15 workshop-uri, cu ajutorul carora cei prezenti vor capata o perspectiva complexa asupra evolutiei mediului online.

La eveniment sunt asteptati specialisti in marketing si comunicare, brand manageri si coordonatori de business-uri interesati de cresterea performantei in online. SEM Days va avea loc la Willbrook Platinum Business & Convention Center.

Discutiile se vor centra pe teme precum vizibilitate, relevanta si putere in online

In prima zi a evenimentului SEM Days, pe 24 septembrie, va avea loc prezentarea lui Jim Sterne, fondator eMetrics Summit. El va vorbi despre dedesupturile optimizarii continutului online si despre modalitatile de valorificare a cuvintelor cheie pentru a atrage trafic relevant.

Jim Sterne este autorul lucrarii Social Media Metrics: How to Measure & Optimize Your Marketing Investment. Este un speaker recunoscut la nivel international pe teme legate de marketing electronic si interacțiune cu clienții. Consultant al unor companii si antreprenori din top 500 Fortune, el are o experienta de peste 25 de ani in marketing si vanzari. 

Prezentarile din prima zi vor continua cu subiecte precum inbound si outbound marketing, metode de masurare eficienta a performantei SEO, viitorul in Video Marketing, mituri in Pay Per Click, cum sa folosesti Facebook ca un profesionist

Cele doua paneluri au drept teme: cum poti detine controlul asupra reputatiei in motoarele de cautare si schimbarile care au influentat evolutia Search Engine Marketing in ultimul an.

Ziua 1 se va incheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficienta a Google Analytics si adaptarea campaniilor SEO in functie de schimbarile Google. Tim Resnik este in prezent coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul MOZ.

MOZ este lider mondial in industria de SEO

A doua zi a evenimentului este dedicata workshopurilor, in care participantii vor aprofunda notiuni pe care orice specialist in marketing, branding sau comunicare trebuie sa le cunoasca pentru a performa astazi în online:

  • Big Data
  • managementul reputatiei online 
  • strategii eficiente de SEO 
  • masurarea rezultatelor in Pay Per Click
  • strategii de video & YouTube marketing
  • optimizarea strategiilor online
  • psihologia conversiilor online

La eveniment vor participa specialisti de la MOZ, eMetrics Summit, Distilled, Anicca Digital, Google Romania si multi altii. Lista completa a speakerilor si agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul SEM Days.

Bilete de acces la eveniment pot fi achizitionate online, pe baza formularului de inregistrare.

Share articol: