Serviciul care a atins 4 miliarde de utilizatori in 2012 se pregateste sa ofere o interfata mai prietenoasa utilizatorilor, fapt care ar putea duce la revitalizarea industriei muzicale. Nic Jones, vice-presedintele companiei, a mai spus ca muzica va fi consumata altfel cu ajutorul algortmilor inteligenti care-i vor ajuta pe utilizatori.


"Daca nu stii sa te folosesti de informatiile de la utilizatori, serviciul se misca greu chiar daca algoritmii te ajuta. Vom face in asa fel incat toate aceste informatii sa aduca muzica mult mai aproape de consumatori si, astfel, industria va creste", spune Jones. Oficialul spune ca noul serviciu Vevo TV nu poate fi comparat cu MTV pentru ca, spre deosebire de primul post muzical, serviciul ofera muzica pe care si-o doresc utilizatorii.


Executivul companiei sustine ca viitorul Vevo TV este unul bun pentru ca tot mai multi utilizatori acceseaza serviciul de pe tablete si telefoane, iar viteza cu care se extind retelele wireless ajuta din plin. Numarul de abonati ai Vevo a crescut cu 44% in 2012 fata de 2011, numarul ajungand la 20 de milioane.