Snapchat simte competiția din partea TikTok și vrea să-și motiveze utilizatorii să rămână pe platformă și să creeze conținut viral acolo. Pentru a face asta, inaugurează o nouă funcționalitate numită Spotlight - un loc care va afișa doar cele mai interesante, cele mai distractive snaps ale comunității Snapchat, iar acest conținut va fi personalizat pentru fiecare utilizator în parte, în funcție de preferințe.

Pentru a susține această nouă secțiune, Snapchat pune la bătaie 1 milion de dolari în fiecare zi. Fiecare creator de conținut al cărui clip va aduna mai mult de 100.000 de vizualizări are o șansă să primească o parte din suma totală de 1 milion de dolari.

Această campanie de a recompensa utilizatorii va dura cel puțin până la finalul anului. Deci dacă ești interesat ar trebui să te grăbești și să te gândești ce conținut să produci. Compania a creat Spotlight după ce și-a dat seama că videoclipurile create în Snapchat deveneau în mod regulat virale pe alte platforme, cum ar fi TikTok și YouTube.

Utilizatorii trebuie să decidă în mod explicit că vor să posteze videoclipuri în Spotlight, iar profilurile lor vor fi ascunse atunci când fac acest lucru - o mișcare care permite creatorilor să participe la realizarea de conținut fără a risca o atenție nedorită.

Anonimatul permite, de asemenea, Snapchat să promoveze feed-ul ca pe o meritocrație: una în care faima anterioară nu contează. Videoclipurile pe care utilizatorii le văd în fluxul Spotlight nu vor fi influențate în funcție de cine urmăresc pe platformă, iar o nouă postare de la cineva cu milioane de adepți se confruntă exact cu aceleași provocări în drumul ei de a deveni virală precum un videoclip de la un nou utilizator. 

_________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: