Fac cele mai bune alegeri, in locul dumneavoastra, fara niciun efort.

In viitor veti putea cumpara cam asa: "Ok, Glass, vreau un sacou ca al lui Nick".

Ochelarii de la Google au o camera foto si un ecran foarte mic. Reactioneaza la comenzi si in viitor va sti sa recunoasca obiectele alese de voi.

Nick Sohnemann, CEO Future Candy: "Google Glass se pune pe nas si are un ecran mic. Poti sa-l folosesti intr-un magazin ca sa scanezi coduri de bara si sa vezi unde gasesti produsul la cel mai mic pret".

Asa veti putea face cumparaturi inteligente, cu bani putini.

Dar cum ar fi ca data viitoare cand intrati in supermarket sa primiti un cos cu produsele pe care obisnuiti sa le cumparati in mod regulat? Aceasta camera va poate invata comportamentul. Recunoaste fetele clientilor, ca sa vada ce iau de obicei.

Tehnologia ne permite sa facem ce ne place, ne economiseste timp. Asa devenim mai eficienti.

Dar, putem sa mergem si mai departe. Aceasta camera simte cand suntem nervosi sau fericiti, pentru ca vede si cele mai mici incruntaturi. Daca sunteti tristi, va poate recomanda o comedie, iar daca sunteti veseli, va directioneaza spre o cafenea.

Tehnologia ne ajuta sa primim de fiecare data ce avem nevoie, fara ca noi sa mai strigam. Si nu doar comertul se schimba, ci si felul in care informatia ajunge la noi. Vom primi stiri personalizate in functie de domeniile de care suntem interesati.

La IceeFest, conferinta despre tehnologie organizata zilele acestea la Bucuresti, viitorul pare mai aproape decat credem. Cine e speriat, totusi, de viitor, va avea dreptul sa ramana invizibil pentru companii.