Veniturile UPC Romania au crescut anul trecut la 450 milioane lei, de la 437 milioane lei in 2011, datorita extinderii numarului de clienti pe serviciile de televiziune digitala si prin satelit, internet si telefonie fixa.

In trimestrul al patrulea, veniturile companiei au avansat cu 3,4%, de la 111 milioane lei la 115 milioane lei, potrivit unui comunicat UPC citat de Mediafax.

Numarul clientilor UPC Romania era de 1,177 milioane la finele anului, cu un avans de 25.300 in ultimul trimestru, in timp ce numarul abonamentelor pentru serviciile companiei a avansat cu 3,5%, la 1,733 milioane.

Pe segmentul de televiziune digitala, compania a inregistrat in 2012 o crestere de 19% a numarului de clienti, la 423.600, iar televiziunea prin satelit a ajuns la 319.700 clienti, in urcare cu 7,9% in ultimele trei luni.

Serviciile de televiziune prin cablu analog au inregistrat o scadere a numarului de clienti, determinata in intregime de migrarea catre serviciul digital, potrivit companiei.

Serviciile de internet au adus o crestere de 5,1% a numarului de abonati in ultimul trimestru, la 333.000, cu 75.500 de utilizatori pentru serviciile wireless.

"In anul 2013 continuam sa investim in extinderea acoperirii cu servicii de Internet Fiber Power si in lansarea de noi aplicatii interactive de televiziune digitala si vom completa oferta cu pachete noi de continut", a declarat in comunicat directorul general al UPC Romania, Severina Pascu.

Pe telefonie fixa, baza de clienti a UPC a crescut cu 7,9% in ultimul trimestru, la 228.900 abonati, in urcare cu 21% fata de finalul anului anterior.