Marissa Meyer (CEO Yahoo) doreste realizarea unor seriale de comedie de 10 episoade a cate 30 de minute, in timp ce Microsoft lucreaza la mai multe episoade-pilot.

Amazon a intrat de curand in cursa pentru cucerirea audientei online doritoare de programe originale, cursa in care liderii sunt Hulu si Netflix, dar nici Yahoo si Microsoft nu stau degeaba. Cele doua companii au anuntat, pe surse mai mult sau mai putin oficiale, ca lucreaza la productia de seriale disponibile online.

Compania fondata de Bill Gates colaboreaza cu Sarah Silverman si Seth Green, cunoscuti in lumea comediei, sub atenta supraveghere a fostului boss al canalului CBS, Nancy Tellem. Microsoft al lucra sase seriale, unul dintre acestea fiind un SF numit "Humans".

Pe de alta parte, Yahoo doreste mai multe seriale de comedie de maximum 10 episoade a cate 30 de minute fiecare. CEO Marissa Meyer stie ca aceasta companie se afla cu mult in urma campionilor online (Google, Facebook, AOL) si crede cu tarie ca productiile originale ar putea sa-i mai ofere o felie din aceasta mare "placinta".
 

Share articol: