Platforma a inaugurat recent în SUA varianta beta a versiunii proprii de TikTok, o funcție numită Shorts care le permite creatorilor de conținut să încarce și să editeze clipuri video de 15 secunde, schimbând viteza cu care sunt redate imaginile sau adăugând muzică.

YouTube Shorts le permite utilizatorilor să folosească tool-uri creative și să acceseze o librărie audio foarte extinsă de unde pot folosi muzică pentru conținutul lor original. Platforma a funcționat foarte bine în India, acolo unde are are deja 2 miliarde de utilizatori și 3,5 miliarde de vizualizări în fiecare zi.

Tot în SUA, YouTube a anunțat și introducerea unei noi funcționalități dedicate shopping-ului care le va permite oamenilor să cumpere produsele pe care le văd în clipuri.

Și YouTube TV a beneficiat de o transformare, cu scopul de a deveni o alternativă la rețeaua tradițională prin cablu, arată TechCrunch. Pentru o taxă suplimentară, membrii vor putea descărca offline, vor beneficia de streaming 4K și se vor putea uita pe câte dispozitive doresc.

Referitor la Shorts, YouTube a lansat funcția în India în 2020, la doar o lună după ce Facebook a inaugurat Instagram Reels, care permite același lucru, adică realizarea de clipuri de 15 secunde cu descrieri specifice și cu muzică.

__________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: