„Este un moment uriaș pentru relația noastră cu mass-media. Știu că oamenii au avut îndoieli în privința noastră și a angajamentului pe care ni l-am luat față de această industrie. Această nouă secțiune ar trebui să arate că ne dorim să fim campioni în ceea ce privește relatarea corectă și responsabilă”, a declarat Campbell Brown, Head of News Partnerships la Facebook, citat de CNN Business.

Facebook a angajat câțiva jurnaliști pentru a selecta „articolele zilei”, o serie de materiale importante care vor apărea atunci când utilizatorii vor accesa secțiunea de știri a platformei. Algoritmii rețelei vor veni cu recomandări personalizate, realizate conform noutăților pe care oamenii le citesc și le urmăresc. Compania susține că toate noutățile afișate vin din surse externe și că nu va produce știri proprii. Unii publisheri vor fi plătiți pentru a furniza conținut către Facebook.

În vreme ce câțiva dintre reprezentanții media au primit vestea cu entuziasm, există și voci care au criticat intrarea oficială a gigantului pe piața media. Mai multe publicații din Statele Unite și-au exprimat punctul de vedere pe acest subiect, iar trusturile media mai mici au transmis că se tem ca, în urma prioritizării noutăților furnizate de marile ziare, vor fi lăsate în urmă.