Ubisoft a continuat trilogia cu inca un titlu adus seriei Assassin’s Creed. De aceasta data Desmond va trebui sa retraiasca memoriile ambilor eroi, pe cele ale lui Altair ibn-La’Ahad (numele personajului din Assasin’s Creed 1) si pe cele ale lui Ezio Auditore (numele personajului din Assassin’s Creed 2 si Brotherhood). 

Cei de la Ubisoft au pastrat in intregime optiunile gameplay-ului de la BrotherHood la care au mai adaugat inca o serie de optiuni si de “items”. Acum Ezio este capabil sa isi “gateasca” singur bombele (cu fum, cu gas, bombe pentru a atrage atentia, etc). Exista 14 tipuri de bombe listate in “Bomb Codex”-ul jocului. 

Avand o noua serie de items/potiuni/bombe controlul a devenit mai dificil. Armele au fost impartite in 2 meniuri, unu in stanga ecranului si al doilea in dreapta. Cel din stanga contine armele gen sabie, cele 2 “hidden blades”, “poison blade” si chestii pe care asasinul le foloseste in situatiile “close combat” iar in cel de-al doilea meniu sunt armele pentru long and medium range. 

Cele 2 “blade-uri” pe care le poarta asasinul in maneci au suferit o mica schimbare, una dintre ele devenind un fel de “lama carlig” cu ajutorul caruia personajul poate face salturi mai lungi agantandu-se de diverse obiecte si isi poate evita inamicii prinzandu-i cu carligul si rostogolindu-se peste ei. 

In aceasta a patra parte a seriei cei de la Ubisoft au introdus un nou modul in care asasinul nu mai trebuie sa se lupte, sa fure, sa se ascunda sau sa “traga cu urechea”. El este pus ca un fel de comandant pe campul de lupta si trebuie sa isi coordoneze oamenii in asa fel incat atacatorii sa nu poata sa inainteze. Este un fel de dezvoltare a conceptului de "tower defense". 

Grafica: Grafica este ok, nu am observat nimic spectaculos fata de celelalte titluri din serie. M-au impresionat placut efectele de ceata si cum se vede lumina la inghanarea dintre noapte si zi. 

Bug-uri: In afara de bug-urile care exista in oricare din titlurile seriei cum ar fi ca inamicii omorati daca au un picior pe o cladire si corpul in aer ei raman drepti de parca ar fi in intregime pe cladire. Am sesizat un bug care tine de AI-ul personajelor. In cautarea mea pentre cele 5 chei am ajuns intr-un fel de pestera in care pentru “FULL SYNCHRONIZATION” trebuia sa nu fiu detectat. In interior pesterii am tras cu pistolul si am aruncat bombe si nici unul din gardienii de prin jur nu s-a sesizat. In aceeasi pestera trebuia sa iau o cheie de la un capitan pe care trebuia sa il omor. L-am omorat pe acel capitan folosind “poison darts” si imediat ce a murit cheia respectiva mi-a fost data automat fara ca eu sa ma apropii macar de corpul capitanului. 

 

System requirements: 

Minimum: 

Operating system: Windows XP, Windows 7 

CPU: Intel Core 2 Duo E4300 / AMD Athlon 64 X2 4600+ 

RAM: 1.5 GB (2 GB for Vista and 7) 

Hard drive space: 12 GB 

Graphics hardware: 256 MB DirectX 9.0c 

Sound hardware: DirectX compliant sound card 

 

Recommended: 

Operating system: Windows XP, Windows 7 

CPU: Intel Core 2 Duo E6700 / AMD Athlon 64 X2 6000+ 

RAM: 2 GB (4 GB for Vista and 7) 

Hard drive space: 12 GB 

Graphics hardware: 512 MB DirectX 9.0c 

Sound hardware: DirectX compliant sound card