Vigil Games continua, in Darksiders II, povestea Apocalipsei incepute de calaretul War, dar acum personajul principal este fratele lui War, Death. Acesta lupta pentru a-si salva fratele din mainile Consiliului, Consiliu care il acuza pe War ca este vinovat de inceperea apocalipsei si de distrugerea oamenilor.

Pentru a reusi in incercarea de a-si salva fratele si de a restaura omenirea, Death este supus la diverse teste, majoritatea dintre acestea fiind un fel de asasinate.

 

Gameplay Darksiders II

Personajul este foarte usor de controlat, atat in scenele de lupta, cat si atunci cand interactioneaza cu mediul inconjurator: sarituri, prinderi, mutari de diferite obiecte. Mi s-a parut ca modul in care se misca personajul seamana foarte mult cu unul din jocurile “Prince of Persia” de la Ubisoft. Spun asta pentru ca Death poate sari de pe un perete pe altul, poate sa se prinda si sa sara pe diversi stalpi exact ca printul din “Prince of Persia”. Modul in care Death se fereste in scenele de lupta, mi se pare ca aduce cu acel joc.

Inventory-ul este foare diversificat:

  • Arme. Majoritatea armelor pe care Death le foloseste ca “Primary Weapon” sunt doua coase si, din acest motiv, am gasit prin joc o sumedenie de modele: fire damage, frost damage, enhance strength, enhance life si altele. Unele dintre aceste arme se pot upgrada folosind alte item-uri din inventory, nu neaparat alte arme.
  • Armuri. Armurile sunt impartite in 3 categorii: armuri pentru corp, pentru brate si pentru picioare. Chiar daca principala lor calitate este defense, armurile pe care le-am gasit prin joc prezinta si ele foarte multe elemente particulare, ca resist fire, resist frost, enhance life, enhance strength sau grow wrath
  • Potiuni. In joc exista doua tipuri de potiuni: life potion si wrath potion. Prima dintre acestea face ceea ce zice si numele: iti restaureaza viata, iar cea de-a doua creste un fel de “mana” prin care Death poate executa o serie de lovituri speciale.
  • Mai exista o categorie in inventory in care sunt stocate elementele speciale din joc care sunt adunate de Death pe parcursul rezolvarii quest-urilor.

 

Grafica

Acest review a fost facut pe varianta de XBOX 360, si pot sa spun ca in mare parte jocul arata si se misca foarte bine. Cei de la Vigil si-au dat silinta ca atat mediul inconjurator, cat si personajele sa arate cat mai bine.

 

Buguri

  • Poti sa te lupti cu un monstru si acesta sa intre efectiv intr-un perete si sa te bati cu el fara sa stii unde e, pentru ca el e in totalitate in perete.
  • Death are momente cand nu mai reuseste sa se agate de unele obiecte care, atunci cand se apropie de ele, ar trebui sa devina active, iar Death sa se poata prinde de ele.
  • La acest bug trebuie sa fiu un pic spoiler si ii rog pe cei care nu doresc sa afle nimic despre personaje si cum se poate lupta impotriva acestora sa nu citeasca acest bug. Exista un “boss” denumit “The Guardian”, si pentru a lupta contra lui, trebuie sa alergi calare in jurul lui. La un moment dat, loveste cu un ciocan imens in pamant. Guardian are prinse de mana cu care loveste niste bombe, in care trebuie sa tragi ca sa le detonezi. Odata detonate, Guardian se sparge in bucati si tu poti sa il ataci. Eu am tras in acele bombe, ele s-au detonat, dar Guardian a ramas nevatamat, iar eu nu puteam sa il lovesc. Bombele nu s-au regenerat.

Jocul a fost testat pe un XBOX 360 Elite.