Grafica

Efectele grafice mi-au placut si pot sa spun ca, desi sunt obisnuit cu engine-ul grafic de la Battlefield 3, unele chestii au reusit sa ma impresioneze.

Sunt foarte bine realizate micile amanunte care tin de felul in care sunt afectate unele vehicule. Trebuie sa remarc cum se crapa parbrizul, oglinda, cum display-ul “dronei” se crapa si incep sa apara linii de cod ca in Matrix. Apoi, daca treci printr-o balta cu masina, iti sare noroi pe parbriz si stergatoarele incep singure sa il stearga. Iar daca te izbesti frontal, un fum negru se vede iesind de sub capota.

Gameplay

In majoritatea misiunilor din Warfighter, nu trebuie sa iti faci griji in privinta gloantelor, pentru ca poti sa ceri oricand gloante de la coechipieri. E ca si cum ai juca cu un “trainer” pentru gloante.

M-a cam deranjat faptul ca jocul nu are “cover mode” si trebuie sa presupui ca in unele zone nu esti vazut si nu se poate trage asupra ta. Poti sa te apleci stanga sau dreapta de dupa un perete, dar neavand “cover mode”, trebuie sa presupui ca esti indeajuns de departe de margine ca sa nu se traga prea mult asupra ta, si indeajuns de aproape ca sa vezi ceva.

Chiar daca ideea de “slowmotion” dupa daramarea unei usi este veche, cei de la M.O.H s-au gandit la o metoda de a-i aduce ceva nou. In Warfighter, inainte de a sparge o usa, poti sa selectezi modul in care vrei sa o spargi. Unele moduri pot fi folosite doar daca la spargerea unei usi precedente ai reusit un anumit numar de “headshot”. La fiecare headshot, jocul iti arata o iconita ca sa poti sa le numeri sa nu existe nici un dubiu.

Modul de a-ti omori adversarii fara sa fii descoperit (pe silence) este realizat intr-un mod foarte ieftin. Din cauza faptului ca in Warfighter exista misiuni in care trebuie sa joci in acest mod, sunt nevoit sa fac o comparatie cu  Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier, unde modul de a omori inamicii pe “silence” este superb realizat.

Nu stiu daca pot sa il incadrez la categoria “Buguri”, ci doar la modul prost de realizare a AI-ului: inamicii sunt extrem de curajosi, aproape ca alearga in calea gloantelor tale. Unii, chiar daca “stiu” ca tu esti intr-o anumita locatie, se incapataneaza sa treaca pe langa tine sau sa alerge inspre tine.

Stiu ca am facut cateva remarci negative despre modul in care a fost realizat acest joc, dar am si una pozitiva care m-a facut sa il joc si chiar sa il termin. Dinamica jocului este perfecta si nu iti lasa nici un moment sa te plictisesti sau sa se instaleze vreun fel de monotonie. Una dintre misiunile jocului te face sa te simti in Need for Speed, deoarece trebuie sa te ascunzi cu masina in anumite locuri marcate pe harta si sa ajungi de la un loc in altul astfel incat sa nu fii interceptat de una dintre masinile inamice.

Buguri

Poti sa tragi cu o arma fara amortizor si nimeni nu suspecteaza nimic.

La un moment dat s-a blocat sunetul si se auzea non stop o mitraliera cum tragea.

Am stat si am tras intr-un inamic, foc dupa foc, dar intr-o cadenta destul de rara, si el isi tot revenea.

Nici nu stiu daca e bug sau e feature: la una dintre misiuni am primit o arma care la numarul de gloantze imi arata semnul de infinit care imi spunea ca pot sa tin degetul pe tragaci toata misiunea.

Am schimbat o arma cu o alta a unui inamic omorat mai devreme. Nu m-am miscat din loc si am incercat sa schimb armele din nou, sa o iau inapoi pe cea initiala, dar nu am reusit. M-am si plimbat pe acolo in cautarea armei initiale, dar nu am avut succes. Apoi am apasat “switch weapons” si am observat ca personajul arunca noua arma si revine la cea veche. Deci daca vreau sa iau un AK si sa joc cu el o misiune intreaga nu am sa pot decat daca nu mai fac schimbare intre “primary weapon” si “secondary weapon”.

Am omorat un inamic cu un “headshot” si arma lui a ramas suspendata in aer.

Concluzie

Daca sunteti fani Medal of Honor, s-ar putea sa nu fiti afectati de elementele negative pe care le-am notat eu mai sus, dar daca sunteti un pic carcotasi, s-ar putea sa fiti deranjati de mai multe detalii decat cele mentionate de mine.

System Requirements 

Minimum Requirements:

Intel CPU: Pentium Dual Core E2180 2.0 Ghz AMD
CPU: Athlon 64 X2 Dual Core 4000+
Nvidia GPU: GeForce 8800 GS
AMD GPU: Radeon HD 3800
RAM: 2GB Direct X: DX 10
HDD Space: 20GB

Medium Requirements:

Intel CPU: Core 2 Quad Q6400 2.13Ghz
AMD CPU: Phenom 9650 Quad-Core
Nvidia GPU: GeForce GTS 250
AMD GPU: Radeon HD 4770 512MB
RAM: 4GB
Direct X: DX 10
HDD Space: 20GB

Recommended Requirements:

Intel CPU: Core 2 Quad Q6800 2.93Ghz
AMD CPU: Llano Lynx A6-3650 Quad Core
Nvidia GPU: GeForce GTX 560
AMD GPU: Radeon HD 6950
RAM: 4GB
Direct X: DX 11
HDD Space: 20GB