Trăim o nouă normalitate, în care am amânat sau am renunțat la vacanțele pe litoral mediteranean și le-am înlocuit cu escapade și drumeții în locuri minunate din România, care merită să fie descoperite.

Sau ne vizităm mai des rudele de la țară și așa ne bucurăm de peisaje și momente extraordinare. Iar cumpărăturile după care cutreieram ore întregi în mall-uri și magazine au fost înlocuite de shopping-ul online.

Toate acestea însemnă că, deși lumea s-a schimbat, avem o mulțime de moduri prin care să redescoperim și să reinventăm experiențe de neprețuit. Mastercard a lansat recent campania națională „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!” și, alături de Smiley, imaginea campaniei și protagonistul spotului TV dedicat, te invită să te bucuri de partea priceless a vieții.  

Campania înseamnă și peste 10.000 de premii pentru utilizatorii Mastercard! Dacă plătești cu telefonul, poți câștiga un smartwatch pe săptămână, iar dacă achiți cu cardul Mastercard poți câștiga o autorulotă, numai bună pentru vacanțe și experiențe memorabile alături de cei dragi, plus 90 de carduri de cumpărături în valoare de 1.000 de lei fiecare, și, nu în ultimul rând, 10.000 de premii constând în acces exclusiv la o serie de piese muzicale semnate de Smiley și HaHaHa Production, pentru că muzica reușește întotdeauna să transforme orice zi în una de neprețuit. 

Cum te înscrii în campanie? Trebuie doar să plătești folosind un card Mastercard sau Maestro, oriunde în românia, online sau la orice POS, până pe 30 septembrie 2020 și să înscrii valoarea tranzacției, fie prin SMS, la numărul 3725, fie pe site-ul campaniei, www.mastercard.ro/participare. Fiecare tranzacție înscrisă înseamnă o șansă în plus de câștig! 

Iar dacă ajungi la Mercato Kultur sau Carnivale Food Market în București, sau la Biutiful by the Sea, în Mamaia, vei descoperi pop-up shop-uri de unde vei putea achiziționa o colecție specială, realizată de Mastercard și HaHaHa Production, care include modele de tricouri, costume de baie, borsete și multe altele. Iar o parte din vânzările produselor vor fi direcționate către casa de producție pentru înființarea unui studio dedicat recrutării și promovării tinerelor talente și pentru a contribui, astfel, la construirea unui viitor mai bun în industria muzicală românească. 

Share articol: