Într-o cercetare pentru AppleInsider, Kup susține că pe piața din SUA se vinde mai bine modelul iPhone 11 Pro decât iPhone 11. Acesta arată și că utilizatorii americani au cea mai mare loialitate față de brand, în așa fel încât beneficiază în mod special de reduceri și promoții dedicate clienților fideli și nu sunt interesați în mod deosebit de obținerea celui mai bun preț imediat. 

Kuo consideră că cererea pentru iPhone 11 este mai mare în China decât în SUA, acolo unde modelul este privit drept „un upgrade excelent” pentru cei mai mulți utilizatori de iPhone 6 și iPhone 7 care au intrat în ecosistemul companiei atunci când Apple a intrat pe piața asiatică, aceștia fiind stimulați și de preț. 

Astfel, în 2019 Apple ar putea vinde între 70 și 75 de milioane de telefoane, o creștere față de estimarea anterioară de 65-70 de milioane de unități. O amenințare la adresa îndeplinii acestui target ar putea fi războiul comercial SUA-China, care va impune taxe suplimentare asupra iPhone-urilor începând cu 15 decembrie. Totuși, Kuo crede că afinitățile utilizatorilor nu se vor modifica odată cu prețul.

Apple a lansat iPhone 11 și iPhone 11 Pro pe 10 septembrie. Modelul iPhone 11 a intrat la vânzare cu un preț de 699 de dolari, iPhone 11 Pro costă acum 999 de dolari, iar iPhone 11 Pro Max, 1099 de dolari. 

Sursa foto: Apple Insider