În 2019, Samsung a riscat încercând să deschidă calea telefoanelor pliabile pe piață. Modelul Galaxy Fold a fost lansat, iar compania asiatică a sperat ca acesta să producă o schimbare importantă printre consumatori, astfel încât Samsung să redevină în viziunea utilizatorilor un brand care inovează.

Galaxy Fold a arătat încă din prima zi impresionant, a venit cu un display mare, cu un sistem complet nou de pliere a ecranului și cu promisiunea că viitorul telefoanelor va arăta mult mai bine, mai ales după mulți ani în care inovația în piață nu a fost deloc impresionantă.

Inițial, Samsung a raportat că obiectivul de vânzări pentru Galaxy Fold a fost atins, adică un milion de unități, ceea ce ar fi însemnat un real succes mai ales pentru un device care a avut atât de multe probleme de construcție.

Imediat însă, comunicatul a fost retras și negat, iar la CES 2020, Koh Dong-jin, CEO-ul diviziei mobile de la Samsung a mărturisit că modelul Fold a fost vândut în numai 400.000-500.000 de unități, la jumătate față de așteptări.

Samsung Galaxy Fold a fost lansat pe piață la un preț de 1980 de dolari, adică de două ori mai scump decât un flagship, unul dintre motivele pentru care utilizatorii nu și-au îndreptat atenția către acest model.