Această strategie a determinat ieșirea brandului de pe numeroase piețe-cheie, iar următorul compromis pare a fi China, scriu cei de la phone Arena.

Informația a apărut mai întâi pe rețeaua chineză de socializare Weibo, iar recent HTC a confirmat zvonurile, afirmând că va stopa „temporar” vânzarea telefoanelor pe care le produce prin retailerii locali JD.com și Tmall.

Reprezentanții companiei i-au asigurat pe clienți că dispozitivele, alături de accesorii, pot fi cumpărate încă de pe site-ul oficial HTC dedicat regiunii, dar la o privire rapidă se poate observa că multe dintre modele apar ca fiind „stoc epuizat”, inclusiv HTC U11 și HTC U11+.

Decizia de-a opri vânzările în zonă vine după ce producătorul și-a dezvăluit strategia de business pe termen lung pentru China, care se concentrează în principal pe vânzarea seturilor de Realitate Virtuală.

De altfel, acestea nu au fost afectate de modificări și pot fi cumpărate încă din magazinele comercianților menționați. În ceea ce privește telefoanele, HTC susține că va continua politica de pre-comandă și că va acorda atenție sporită solicitărilor venite din partea clienților.