Dovezile de creativitate în acest domeniu sunt rare, iar una dintre ele vine de la brandul Realme, care consideră că răspunsul la spargerea monotoniei este angajarea celui mai faimos designer industrial japonez pentru a construi un look al smartphone-urilor inspirat din aspectul legumelor.

Da, ați citit bine. Naoto Fukasawa s-a inspirat din gastronomie pentru noua ediție Master a flagship-ului Realme X, iar versiunile disponibile vorbesc de la sine: Onion (n.r. Ceapă) și Garlic (n.r. Usturoi).

Nu doar numele te duce cu gândul la cele două legume, ci și culoarea, textura ușor abrazivă pe alocuri, zonele translucide și felul în care ele reflectă lumina, părând mai degrabă o masă lichidă decât un corp solid.

Fukasawa spune că pentru acest proiect echipa a testat 72 de tipare de culoare și au fost făcute peste 300 de ajustări ale mostrelor, în așa fel încât „textura să ajungă la perfecțiune”, scriu jurnaliștii de la The Verge.

Din punct de vedere stilistic, ele nu au prea multe în comun cu portofoliul designerului, care s-a remarcat prin minimalism, culori primare și forme „prietenoase”:

„Designul este menit să îmbunătățească relațiile dintre oameni, obiecte și mediu. Îmi place să observ, să văd frumusețea naturii noastre. Usturoiul și ceapa sunt extrem de comune, dar, dacă te uiți mai cu atenție, îți dai seama de un aspect care nu te interesează în mod obișnuit: textura foarte fină. Vreau să-i surprind pe oameni”, a precizat designerul japonez. 

Iar rezultatul este unul care pare să-l mulțumească pe Fukasawa. Ediția „Garlic” (n.r. „Usturoi”) este foarte subtilă și ar putea fi confundată cu un telefon alb simplu, dar are detalii care îl fac să fie cu adevărat special.

Modelul „Onion” („Ceapă”), te captivează imediat prin culoarea sa neobișnuită și are o textură care reacționează mai puternic la lumină.

Realme X este și un telefon destul de ieftin (se vinde cu aproximativ 220 de dolari), așa că aspectul s-ar putea să fie doar un motiv în plus pentru care să ți-l dorești.

Sursa foto: The Verge