Într-un video dat publicității chiar de Huawei, gigantul a prezentat produsele și infrastructura proprie, iar Richard Yu a mărturisit că brandul era foarte aproape să renunțe la business-ul pe zona de smartphones în urmă cu opt ani. Potrivit acestuia, la vremea respectivă, segmentul pe care îl ocupa Huawei în această zonă era mult prea mic și părea că nu are sens să continue în acest sens, informează Gizchina.

„Partea centrată pe consumator era un segment foarte mic al Huawei în urmă cu opt ani. Compania noastră a încercat chiar să închidă acest sector. La vremea respectivă, realizam produse low-end, iar experiența noastră cu clienții era destul de precară. Am luat o decizie mare în momentul în care am ales să producem gadgeturi middle și high-tier, în așa fel încât să promovăm Huawei, brandul nostru propriu. Și a fost o decizie foarte îndrăzneață”, a spus Yu.

Acesta a adăugat și că Huawei va continua să inoveze: „Indiferent cât de buni suntem, trebuie să ne gândim întotdeauna cum ne putem perfecționa. Și putem să fim și mai buni”.

Și, într-adevăr, smartphone-urile produse de Huawei devin din ce în ce mai bune și au tehnologii mobile de ultimă generație. Compania reușește să provoace marii competitor cu fiecare nouă lansare și a devenit, în timp, al doilea cel mai mare producător de telefoane. În 2018, aceștia au livrat peste 200 de milioane de unități, o diferență enormă față de cele 3 milioane pe care le vindeau în 2010.