Oamenii de stiinta au tras o concluzie incredibila, in urma unei descoperiri facute din intamplare.

Ca extraterestrii s-ar putea sa n-aiba doua maini si doua picioare, e de la sine inteles. Dar cum ar fi ca vecinii nostri din spatiu sa aiba, priviti de sus sau din fata o forma dreptungiulara, chiar patrata?

E posibil ca acest lucru sa fie realitate, pentru ca astronomii din Australia au descoperit o galaxie dreptunghiulara, aflata la 70 de milioane de ani lumina. Cercetatorii au gasit ciudata formatiune intr-un grup care cuprinde 250 de galaxii.

"In Universul din jurul nostru, cele mai multe galaxii exista intr-una dintre cele 3 forme: sferica, sub forma de disc sau iregulate, cu cocoloase", a declarat cercetatorul Alister Graham de la Universitatea de Tehnologie Swinburne din Australia.

El a declarat ca galaxia rectangulara este atipica si ciudata. "Este unul dintre acele lucruri care te fac sa zambesti pentru ca n-ar trebui sa existe, sau mai bine spus, nu te astepti sa existe. Este putin ca Turnul inclinat din Pisa sau descoperirea unor noi specii care la prima vedere par sa sfideze legile naturii", a mai spus el.

Astronomii au facut aceasta descoperire accidental, scrie DailyMail