Cercetătorii au fost șocați să descopere un univers apărut după același Big Bang, dar cu legi ale fizicii complet opuse.

Oamenii de știință ai NASA au găsit dovezi potrivit cărora un univers paralel aflat în imediata apropiere a celui în care ne aflăm funcționează după reguli inversate ale fizicii.

Totul cu ajutorul dispozitivului Antarctic Impulsive Transient Antenna (ANITA) al NASA care utilizează un balon gigantic pentru a proiecta antene în aerul rarefiat și rece de deasupra Antarcticii, acolo unde nu există unde radio care să distorsioneze descoperirile. Astfel, există un flux constant de particule încărcate energetic ce provin din spațiul cosmic, unele dintre ele fiind de milioane de ori mai puternice decât orice forță generată de om.

Particulele sărace în energie pot trece complet pe lângă Pământ, fără să interacționeze cu substanțele care se regăsesc pe planeta noastră, însă obiectele puternic încărcate de energie intră în contact cu materia solidă de pe Terra. Acest lucru înseamnă că particulele pline de energie pot fi detectate ca „urcând în jos” din cosmos către Pământ, iar detectarea unei asemenea mișcări este echivalentă cu o călătorie înapoi în timp. Exact acest lucru au observat și cercetătorii NASA.

Peter Gorham, fizician la Universitatea din Hawaii, a evidențiat imposibilitatea unui astfel de comportament al particulelor, sugerând că singurul mod în care s-ar putea întâmpla asta ar fi ca particulele să se transforme înainte să interacționeze cu Pământul, apoi să-și recapete forma inițială. Iar echipa ANITA a asistat la multiple astfel de transformări, deși cercetătorii au evidentiat în lucrarea lor că ideea pare „cel puțin nebunească”.

Cea mai simplă explicație științifică este următoarea: în momentul 0 al Big Bang-ului s-au format două universuri – al nostru, și încă unul care, din perspectiva noastră, funcționează exact în sens opus. Concluzia comunității științifice este aceea că, dacă oamenii de știință din proiectul ANITA au dreptate, atunci omenirea asistă la o descoperire cu adevărat remarcabilă.