Aceasta este concluzia unui studiu realizat in randul utilizatorilor chinezi.

Lumea digitala se confrunta cu cea mai influentabila emotie in randul utilizatorilor, iar aceasta nu este una din randul celor pozitive.  Rui Fan de la Beihang University din China a analizat mesajele trimise pe Weibo, echivalentul chinezesc la retelei de microblogging Twitter, versiunea asiaticilor avand peste 500 de abonati.

Mesajele sunt impartite in patru categorii, din punct de vedere al emotiilor produse: furie, tristete, bucurie si dezgust. Reteaua prin care trec peste 100 de milioane zilnic (de aproape trei ori mai putine decat cele de pe Twitter), a fost subiectul cercetarii, primul criteriu analizat fiind rapiditatea raspunsurilor la mesajele din cele patru categorii.

Dupa analizarea a peste 70 de milioane de mesaje timp de sase luni, cercetatorul a ajuns la concluzia ca mesajele "furioase" au cea mai mare viteza de raspandire si cele mai multe raspunsuri. Cu alte cuvinte, daca vrei ca mesajul tau sa fie auzit, mai intai trebuie sa te enervezi.


 

Share articol: