• Printre finalistele competitiei s-au numarat alte doua proiecte Graffiti PR, "Scuturi Verzi pentru Comunitati" si "Doctore, esti un erou!";

• Ketchum, agentie la care Graffiti PR este afiliata incepand cu luna octombrie, a fost desemnata "Agentia Anului".

Bucuresti, 7 decembrie, 2012. Tech School, campania de promovare a educatiei nonformale dezvoltata de Graffiti Public Relations pentru UPC Romania, a castigat marele premiu la categoria "Science and Education" a European Excellence Awards 2012.

Printre finalistele categoriei "Science and Education", la gala gazduita ieri de legendara sala Roundhouse din Londra s-au numarat alte proiecte recunoscute la nivel european, precum ATLAS Virtual Visits, campania de comunicare pentru ATLAS, experimentul acceleratorului de particule din Geneva, care a demonstrat existenta bosonului Higgs ("Particula lui Dumnezeu"). In finala au mai fost selectate si proiectele Rolls-Royce Lego Engine sau Who Are You? (The Arts University College at Bournemouth).

Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR, sustine ca "Tech School a reusit una dintre cele mai impresionante prezente ale unui proiect din Romania la Excellence Awards. Calitatea campaniei a fost validata autohton de increderea de care ne-am bucurat din partea celor de la UPC, dar si de cele cinci premii castigate la Romanian PR Award. La Londra am primit singura confirmare de care mai aveam nevoie, cea internationala. E un premiu important pentru noi, unul pentru care echipa UPC - Graffiti merita toate felicitarile".

Tech School este un program educational care dezvolta pasiunea si creativitatea tinerilor cu varste cuprinse intre 11 si 19 ani pentru tehnologie si stiinte exacte. Participantii au putut inscrie pe platforma www.techschool.ro proiecte care tin de 3 dintre cele mai importante domenii ale urmatorilor 10 ani – programare, robotica si astrofizica. Cele mai bune proiecte sunt rasplatite cu finantare pentru dezvoltarea si implementarea ideilor. Datorita resurselor de invatare interactiva si a mentorilor romani de renume international din aceste domenii, peste 200.000 de tineri au accesat platforma online. In doar 5 luni, www.techschool.ro a strans peste 540 de proiecte.
Tech School este al doilea proiect dezvoltat de UPC Romania si Graffiti Public Relations premiat la European Excellence Awards, dupa succesul platformei educationale Digital Zoo, cea mai buna a categoriei “Entertainment and Culture” la editia din 2010.

Proiectul a fost implementat de o echipa formata din Mircea Tomescu (Managing Director, Graffiti PR), Simona Corabu (Senior Consultant, Graffiti PR), Tiberiu Iacomi (PR Specialist, Graffiti PR), Ariana Badin (Director Marketing, Comunicare si PR, UPC Romania), Emilia Ursachi (Communication Manager, UPC Romania) si Adina Deaconu (PR & Communication Coordinator, UPC Romania).

Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, ProTV si Discovery Romania au sustinut programul Tech School in calitate de parteneri.

Despre Graffiti Public Relations
Graffiti Public Relations este una dintre primele trei agentii de relatii publice din Romania (in termeni de cifra de afaceri si marime a echipei de consultanți), cu numeroase premii castigate la cele mai importante competitii locale si internationale. Portofoliul agentiei include clienti precum Petrom, UPC Romania, P&G, Nestle, Provident Financial, Danone, Wrigley Romania, British American Tobacco Romania, Microsoft, Tetra Pak Dacia, Renault, 7Spice, ERSTE Stiftung, EGGER sau bwin.party. Incepand cu luna octombrie a acestui an, Graffiti PR a devenit agentia exclusiv afiliata in Romania a retelei Ketchum, una dintre cele mai importante companii globale de pe piata de relatii publice, desemnata de PRWeek Agentia anului 2012.

Despre European Excellence Awards
Premiile European Excellence Awards au fost fondate in 2007 pentru a rasplati cele mai bune proiecte europene din industria comunicarii si relatiilor publice. Juriul European Excellence Awards este compus din 30 de specialisti cu reputatii excelente in domeniul comunicarii, care au asigurat evaluarea obiectiva si echilibrata a proiectelor nominalizate. Experienta juratilor este extrem de variata, acopera intreaga Europa, atat din perspectiva specialistilor din cadrul companiilor, cat si a agentiilor de comunicare.