Jason Huntley, un consultant IT din Hull, Marea Britanie, a scris pe blogul sau ca smart tv-ul cumparat de la LG a inceput sa-i difuzeze reclame "croite" pe profilul sau, dupa analizarea celor vizionate online. Dupa mai multe investigatii bloggerul a descoperit ca televizorul are o functie numita "collection of watching info" care era activa fara se anuntat acest lucru in prealabil.

Huntley a mai observat ca functia a devenit vizibila pe ecran abia dupa ce a intrat in "cele mai intunecate cotloane" ale meniului televizorului. Nu mica a fost mirarea bloggerului ca a descoperit, printre informatiile trimise la LG, ca pana si numele copiilor sai a ajuns sa poata fi aflat de companie (parintele a vizionat cateva materiale foto si video dintr-un hard extern.

Sunata, compania a sustinut ca utilizatorii sunt de acord cu termenii si conditiile in momentul in care au cumparat televizorul. Producatorul de televizoare a promis ca vine cu informatii abia dupa ce a fost contactat de postul public de radio BBC.