Unii au fost impresionați, alți au râs, câțiva au aplaudat, iar alte grupuri au anunțat căderea Tesla. Cam așa au fost împărțite, în mare, reacțiile în jurul lansării celei mai noi mașini de la Tesla, Cybertruck.

Dacă ar trebui să privim către cifre, un lucru este cert: mașina a captat atenția globală și poate fi considerat un hit. Mai ales pentru că Elon Musk a anunțat că 200.000 de precomenzi au fost făcute deja.

Iar când vorbim despre precomenzi, vorbim despre bani plătiți deja.

17 procente dintre cumpărători au făcut precomandă pentru modelul cel mai ieftin, de un singur motor, în valoare de 39.900 dolari, pentru ca 42% să comande modelul cu motor dual, iar 41 de procente modelul cu trei motoare.

Tesla Cybertruck a devenit un subiect viral pe rețelele de socializare, după ce Elon Musk a încercat să demonstreze cât de rezistente sunt geamurile mașinii, însă acestea s-au spart foarte repede în urma unui test făcut live pe scenă.